زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 6:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 104
نویسنده پیام
reza آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 27 /8 /1392
سن: 19
تشکر شده : 1
قوانین انجمن عهد سایبر
بسم الله الرحمن الرحیم


«لَقَدْ أرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَ أنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمیزانَ لِیَقُومَ النّاسُ بِالْقِسْطِ»


قوانین تالار را لطفا با دقت و توجه بخوانید، زیرا فعالیت در تالار، مشروط به پذیرفتن و رعایت قوانین زیر است:

1- گروه «خاکریز نرم» هیچ وابستگی به حزب و جناح خاصی ندارد، متشکل از جوانان پژوهشگري است که به دور از جهل و تعصب کورکورانه و با تحقیقات گسترده اما عمیق، پی به حقانیت اسلام و تشیع برده و دریافته که به حقیقت، سعادت و آرامش دنیا و آخرت، در دستورات و رهنمودهاي این دین گنجانده شده است.

2-با احترام به آرا و نظرات همه کاربران، تالار محیطی برای تبلیغ عقاید شما یا ابراز مسائل غیر مرتبط با تالار نیست. مباحث مطرح شده در تالار محدود و تابع قوانین خاصی است که به اطلاع شما خواهد رسید.

3- این تالار خود را ملزم به رعایت تمام قوانین کشوری از جمله قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران می داند: http://internet.ir/law.html

4- ثبت نام در تالار برای عموم آزاد و رایگان است. اما هر شخصی حق ایجاد یک حساب کاربری برای خود دارد و نباید از کلمات و عکسهای نامناسب و زشت استفاده کند.

5- احترام، انصاف و ادب، لازمه حضور در این محیط فرهنگی است. لطفا از هرگونه توهین، ایراد اتهام بی پایه و فحاشی به اشخاص، گروه ها، قومها و مذاهب جدا خودداری کنید.

6- این تالار محل پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دینی نیست و مدیران چنین ادعا و توانایی را ندارند. برای رفع شبهات دینی خود از طریق شماره 09640 با (مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني) تماس حاصل نمایید.

7- کارشناسان گروه خاکریز نرم با نماد مشخصی از سایر مدیران و کاربران متمایز هستند. نظرات و عقاید سایر مدیران و کاربران کاملا مستقل از آراء و نظرات گروه بوده و الزاما مورد تایید نیست. همچنین مسئولیت صحت مطالب «نقل قول شده» از رسانه ها (روزنامه ها، سایتها و ... ) بر عهده خود آنهاست.

8- در صورت رعایت نشدن قوانین مصوب کشور و قوانین داخلی تالار توسط هر کاربری، مسئولان تالار حق تشخیص مطالب نادرست و خلاف قانون را دارند و می توانند نظرات و مطالب شما را ویرایش یا حذف نمایند. همچنین نخست به فرد خاطی تذکر داده خواهد شد و راهنمایی های لازم صورت می گیرد و در صورت اصرار بر عدم رعایت قوانین، برخورد مقتضی در دستور کار قرار می گیرد.


«وَالسَّلامُ عَلي مَنِ اتَّبَعَ الهُدي»

امضای کاربر :
دوشنبه 27 آبان 1392 - 11:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین انجمن عهد سایبر | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS