زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 2:02 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 132
نویسنده پیام
reza آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 27 /8 /1392
سن: 19
تشکر شده : 1
تحلیل سریال ضد اسلامی۴۴۰۰
.





برخی شنیده‌ها از ورود سریال ۴۴۰۰ به فهرست آثاری که به زودی دوبله خواهند شد حکایت دارد. «۴۴۰۰» عنوان سریالی است طولانیست که دارای اپیزود های متعددی است. این سریال اخیراً در حال بازبینی، ترجمه و آماده سازی برای پخش در شبکه‌های رسمی است.

سریال ۴۴۰۰ محصول سال۲۰۰۴ است. داستان این سریال علمی – تخیلی و درام و محصول شبکه CBS آمریکا است.

اولین چیزی که در مورد سریال آمریکایی ۴۴۰۰ میشه گفت شباهت موضوع اون با سریال قهرمانان (Heroes) یا به عبارتی شباهت سریال قهرمانان با ۴۴۰۰ هست! اینطور گفته شده که سریال قهرمانان از این سریال الهام گرفته است اما سریال قهرمانان به خاطر مسائلی از این سریال پیشی گرفت و به شهرت بیشتری رسید.



سریال ۴۴۰۰ به این شکل شروع می شود که مخاطب شاهد ناپدید شدن افرادی که در زمانهای مختلف در کشورهای مختلف و با نژادهای مختلف است. این افراد که تعدادشان ۴۴۰۰نفر است در یک روز به خصوص دوباره و یکجا در یک نقطه از خاک امریکا ظاهر می شوند و در بین آنها از دختر بچه ای به نام مایا که سال ۱۹۴۶ ناپدید شد تا سیاهپوستی که در سال ۱۹۵۱ غیب شده حضور دارند. این افراد که هیچ خاطره ای از آنچه بر آنها گذشته ندارند توسط مامورین به قرنطینه رفته و بعد از مدتی آزاد می‌شوند و از این به بعد شاهد مواجهه این افراد با دنیایی جدید می شویم که هیچ تناسخی با آن ندارند.



صحنه های بعد از بازگشت این افراد و اتفاقات مرتبط با آن چه برای کسانی که از سالهای دور ناپدید شده اند و چه برای کسانی که در سالهای اخیر ناپدید شده اند واقعا جذاب و دیدنی است. آنها و نزدیکانشان بعد از بازگشت با عامل گذشت زمان که تغییرات گسترده ای را می تواند در زندگی خصوصی و اجتماعی مردم ایجاد کند روبرو شده اند.



زنی که ۱۲ سال پیش که دختری چند ماهه داشت غیب شده و اکنون دختر خود را ۱۲ ساله میبیند که دیگر او را نمی شناسد و خود را دختر زنی میداند که شوهرش بعد از ناپدید شدن او با آن ازدواج کرده . مرد سیاهپوستی که به خانه خود باز میگردد و به جای خانه خود پلی عظیم الجثه را میابد و …

فیلم, سینما, سریال, تخیلی, علمی, 4400

هریک از این افراد گویی چیزی را از دست داده اند ولی در طول غیبت خود نیروهای ماورائی خارق‌العاده‌ای به دست آورده اند. مثلا مایا، همان دختر بچه ای که ۶۰ سال پیش ناپدید شده بود، اکنون می تواند آینده را پیش‌بینی کند یا پسر جوانی که می تواند انسانها را احیا کرده یا بمیراند.

شخصیتها بسیار عمیق و چند بعدی طراحی شده اند و داستان بر روی شخصیتها سوار است. ریتم سریال با وجود زمان یک ساعتی آن سریع است و بیننده دچار خستگی نمی شود چون اطلاعات بسیاری در هر قسمت به بیننده منتقل می‌شود.
در هر حال دیدن این سریال به هم کسانی که طرفدار این سینمای علمی تخیلی هستند و هم کسانی که به این شکل سینما علاقه ای ندارند توصیه میشود چون برای هر دوی آنها چیزی برای گفتن دارد.

در داستان این سریال شاهدیم که یک سنگ آسمانی بزرگ با سرعت سرسام آور در حال نزدیک شدن و برخورد با کره زمین است. ولی ناگهان مشاهده گران از روی رادار متوجه می‌شوند که این جرم آسمانی سرعتش را کم کرده و قصد فرود آمدن دارد.



گزارشگران و افراد پلیس به سرعت خودشان را به محل فرود پیش‌بینی شده می‌رسانند. ناگهان یک کره آتشین در آسمان ظاهر شده و سرعتش را به قدری کم می‌نماید که در آسمان در ارتفاع ۲۰ متری معلق می‌ماند. ولی یک دفعه با صدا و موج مهیبی که تمام مشاهده گران را به روی زمین می اندازد منفجر می‌شود. وقتی که مشاهده گران به خودشان می آیند متوجه می‌شوند که یک گروه عظیم از مردم در آن محل ظاهر شده اند.
بررسی پلیس نشان می‌دهد که این عده که تعدادشان ۴۴۰۰ نفر و از زن و مرد و پیر و جوان و سیاه و سفید تشکیل شدند، در حقیقت کسانی‌اند که در طی ۶۰ سال اخیر به طور اسرار آمیزی ناپدید شده بودند. جالب اینجاست که اینها هیچ تغییری نکرده و پیر نشدند. ولی در طی این ۶۰ سال کجا بودند و چرا پیر نشدند!

مرور زمان نشان می‌دهد که این۴۴۰۰ نفر دارای توانایی های مافوق بشری هستند. هر کدام دارای یک توانایی منحصر به فرد که در مجموع قادرند زمانه را متحول کنند. آنها برای نجات جامعه بشریت می‌کوشند. از این زاویه این مجموعه را می‌توان یک اثر آخرالزمانی به شمار آورد.



که دران تمام افرادی که ربوده شده اند برا ی نجات انسان از انقراض طی شصت سال جمع اوری شده و به دنیا باز گردانیده خواهند شد .جردن کالیر دراین سریال نقش فردی پول دار را دارد که دراینده مسیح ومنجی وحتی به ادعای خودش خدای بشر خواهد شد معجزه میکند ،طی الارض میکند هزاران سال زنده میماند و تمام وقایع اینده را میداند.افراد دیگری دراین سریال هستند که شفا میدهند ،قدرت جابجایی اجسام رادارند،پیشگویی میکنند،تمام نیروهای موجود درعالم را تحت سلطه دارند،وبسیاری نیروهای دیگر که فقط درامریکا دیده میشود .دریان سریال معجزه ومقدسات دین اسلام به تمسخر گرفته خواهد شد و همه معحزات را درنتیجه تاثیر ماده ای در بدن به نام پرومایسین میدانند که به راحتی بعد از این که یک دانشمند زندگی خودرا برای تولید این ماده صرف میکند همه میتوانند به این ماده دسترسی پیداکنند و معجزه کنند و معجزه امری پوچ به حساب اورده میشود.ازاینگونه مثالها دراین سریال زیاد است بهتر است خود بعداز مشاهده این سریال به تحللیل ان بپردازید.



.

امضای کاربر :
جمعه 01 آذر 1392 - 16:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | تحلیل سریال ضد اسلامی۴۴۰۰ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS