loading...
خاکریز نرم
آخرین ارسال های انجمن
reza imani بازدید : 119 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (3)

 

 

با سلام


من مدیر وبسایت خاکریز نرم هستم

 

 

ما در این وبسایت قصد داریم تا جنگ نرم را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

و در این را به مدیران و نویسندگان فعال نیازمندیم.

قلم هریک از شما، تفنگ شما است. 
 
 
ما سنگری را ساخته ایم و به افسران نیرومندی برای پیروزی در این جنگ نرم نیازمندیم.
هم اکنون به ما بپیوندید و بیایید با هم عهدی ببندیم برای پیروزی در این جنگ نابرابر.
در صورت تمایل برای همکاری در بخش (تماس با ما ) با خاکریز نرم در ارتباط باشید.
 
 
 
 
 
با تشکر: مدیریت خاکریز نرم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سربازان ولایت در تاریخ 1392/09/23 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
کار بسیار خوبیه
ان شاءا... موفق باشید
بتونم کمک میکنم اما نمیدونم میتونم یا نه
از جمع سنگری ها هستم

این نظر توسط گردان کمیل (سنگری ها ) در تاریخ 1392/09/05 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ..خدا قوت ..
گردان کمیل هستم ..از سنگری ها
آماده هرگونه فعالیت سایبری و خدمت میباشم
فقط برای نمومه به وب حقیر مراجعه کنید و نمونه
کار وقلم را ببیند اگر مطلوب بود در خدمتم پل ارتباطی ما از طریق ایمیل و وب حقیر ..
التماس دعا

این نظر توسط منتظر در تاریخ 1392/08/26 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

خیلی دیر لود میشه
پاسخ : داریم روی سئو و طراحی قالبش کار میکنیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 625
  • بازدید کلی : 11,677